onsdag, september 03, 2008

Idiotisk kreftcelle



Jeg har nettopp kommet hjem fra ny cellegiftbehandling, og synes litt synd på mine friske celler som må oppleve dette. MEN jeg synes ikke synd på denne jævelen her! Han er en kreftcelle, og bare se hvor dum han ser ut.

Bare se og le av han, han er jo totalt idiot. For det første har han et dustete hår (hår er teit), fullt av HER2-reseptorer som gjør at han er en ekstra sinna celle, og han tror han er så tøff så tøff, oj oj oj! Og se på tennene hans... Han har tatt på seg det lilla gebisset og tror det er så stilig og at han kan spise mine friske celler enda bedre, men han skal nok få smake sin egen medisin, bare vent! Og de øynene da... Prøver liksom å se så farlig og fryktinngytende ut...ååå så redde vi blir...hahaha! For en latterlig type. Jeg har møtt mange latterlige typer i mitt liv altså, men han her tar vel kaka (tar kaka? er det noe som heter det? er det brownies? i så tilfelle blir jeg enda mer sinna på han). Skjegget gidder jeg ikke engang å kommentere.

Så da er det bare å la giften herje med meg og han idioten der, og glede seg til krigen er over :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Kjekt å treffe deg i dag. Fin blogg! Epostadressa mi er siljesko@getmail.no

Anonym sa...

Ikke mere oppdateringer? Her blåser det veldig, men det gjør det sikkert i hgsd også.

VoffVoff sier Nemi

M:)rten