fredag, november 07, 2008

En gledens dag

Jeg våknet onsdag morgen, klokken var 06.45, og etter å få summet meg et par minutter gikk det opp for meg hvilken stor dag dette var. Deretter gikk turen rett inn i stua og tv'n for å få bekreftet at Obama hadde vunnet! Etter å ha summet meg et par minutter til kom gledestårene trillende, og jeg kunne ikke helt definere om dette var pga Obama, eller at jeg idag var kommet til en av mine viktigste milepæler i kreftbehandlingen; Min siste cellegiftkur!!! Jeg rakk å kose meg med USA-valget, litt frokost, kaffe og en dusj, før turen gikk til blodprøven på sykehuset kl 08.15, en halvtimes frokostpause i kantina i 6.etasje med byens beste utsikt, og påfølgende cellegift i 5.etasje, den 8. og siste kuren :) Denne dagen syklet jeg til behandlingen, følte meg i fin form både fram og tilbake, og ser nå veldig fram til å slippe å bli dårlig hver tredje uke, og selvsagt til å se håret gro fritt på mitt hode!

Ja, det er lenge siden jeg har skrevet noe her på bloggen..., men man skriver når man føler for det synes jeg. Jeg har ikke følt for det i det siste... Følte bare for det akkurat nå!

Ingen kommentarer: